Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
146

Over ons

Nou, onszelf voorstellen hoeven we eigenlijk niet meer, jullie weten allemaal wie we zijn. Maar voor degene die er toch behoefte aan hebben, komt ie!

Mar

Meet Mar, 29 jaar jong, net pas aan haar einde van een geweldig MNG avontuur, waarvoor ze anderhalf jaar in Barcelona heeft gewoond en de halve wereld heeft overgereisd om alles voor de Mango in goede banen te leiden, en nu deze ervaring af gaat sluiten met een reis voor zichzelf, met haar beste vriendinnetje, door het mooie Zuid Amerika!

Bo

Meet Bo, 26 jaar jong, vorig jaar de smaak te pakken gekregen door haar reis naar de USA, Mexico & Cuba, daarna een superleuke baan gehad bij Treffina, waar ze o.a. bad- en beautyproducten ontwierp, maar toch het reisvirus weer te pakken kreeg en daarom vertrekt naar Zuid Amerika om Spaans te gaan leren, haar maatje Jaap op te zoeken, en vervolgens samen met Marisol verder op ontdekking te gaan door Zuid Amerika!

Over onze reis

De komende maanden gaan wij dus samen Zuid Amerika onveilig maken! Voor ons allebei een droom die in vervulling gaat. Het liefst willen we allebei de hele wereld gezien hebben, dus dit is een goed begin ;-) of eigenlijk een goede doorstart, aangezien we allebei inmiddels toch al wat van de wereld hebben gezien! En dat we dat met elkaar zouden gaan meemaken, hadden we allebei niet kunnen bedenken! Het wordt één groot avontuur waarin we zullen lachen, huilen, genieten, bekvechten, maar vooral heel veel lol zullen hebben samen! Want zet Marisol en Bo bij elkaar, en je hebt een gouden combi :P

Voor Bo begint het avontuur op 25 augustus al, zij vertrekt dan richting Buenos Aires om daar 6 weken Spaans te gaan leren en in een gastgezin te gaan wonen. Als het goed is spreekt ze tegen de tijd dat Marisol komt (9 oktober) al een aardig woordje Spaans, en kunnen we samen al die chico latino's van ons afslaan ;-) We gaan Mar dan eerst even goed kennis laten maken met het dag- en nachtleven in Buenos Aires, en vervolgens gaan we richting Bolivia, Peru en Noord Argentinie. Maar hoe, wat & waar we precies heen gaan, laten we nog lekker open en gaan we pas in oktober beslissen. We laten alles lekker op ons afkomen, en we staan allebei overal voor open dus dat komt helemaal goed!

Bezochte landen

Wij hebben 20 landen (8%) bezocht:

Argentinië, Bahama's, België, China, Cuba, Duitsland, Filipijnen, Frankrijk, Griekenland, Italië, Mexico, Nederland, Oostenrijk, Polen, Rusland, Spanje, Turkije, Verenigde Staten, Wit-Rusland, Zwitserland.